با کمک نرم افزار کاربردی PhoneWeaver، به طور حرفه ای تری برای گوشی خود پروفایل یا وضعیت تعیین کنید. برای مثال وقتی قصد خواب کردید، میتوانید گوشی را در حالت Night قرار دهید . در این حالت، اطلاع رسان نوری در گوشی شما غیر فعال میشود. همچنین روشنایی گوشی از ۱۰۰% به ۱۱% کاهش می یابد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال توسط محسن

 به گزارش اهوا از فارس، هکرهای گروه ناشناس به وب سایت یک موسسه حقوقی که دفاع از یک سرباز آمریکایی قاتل غیر نظامیان در عراق را بر عهده گرفته بود، حمله کردند.

 

این هکرها اعلام کردند وب سایت موسسه "Puckett & Faraj PLLC" را هک کرده و موفق شدند بیش از 3 گیگابایت اطلاعات مربوط به ایمیل ها، فاکس‌ها، تعاملات مالی و ... را از این شرکت سرقت کنند.

 

این سرباز آمریکایی که به علت کشتار بی دلیل غیرنظامیان عراقی در حدیثه عراق تحت پیگرد قرار گرفته از جمله نمونه های بارز جنایات نظامیان آمریکایی در عراق است.

 

هکرهای ناشناس وعده داده اند که به زودی این اسناد را در فضای مجازی منتشر کرده و در دسترس عموم قرار می دهند. گروهبان "فرانک واتریچ" تفنگدار نیروی دریایی آمریکا متهم به قتل بی دلیل 24 غیرنظامی عراقی در عراق در سال 2005 است.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

 به گزارش اهوا از شبکه فن آوری اطلاعات ایران، یک گروه هکر که خود را وابسته به گروه anonymous معرفی کرده اند اعلام کرد که با فرستادن حجم زیادی از ترافیک بر روی وب سایتهای دولتی سوئد آنها را برای مدت زمانی از فعالیت باز داشتند.

این گروه که خود را Cyberforce می نامد در توییتر خود مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته و اعلام کرده که در این حمله بر علیه دولت سوئد موفق بوده است.

آنها همچنین خبر از موج تازه ای از حملات خود دادند. اما هیچ اطلاعاتی در مورد سایتهایی که ممکن است مورد حمله قرار بگیرد منتشر نکرده اند.

 

گروه CyberForce اعلام کرد که با ساختن کاربران کاذب و ایجاد ترافیک بالا توانسته به این سایتها حمله کند و آنها را از کار بیندازد. 





تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

  به گزارش اهوا،تیم هکری deadteam توسط گروه هکری Iranian Dark Coders Team هک شد


 دلیل هک شدن این سایت اختلاف های سایبری ذکر شده است

لینک فیلم هک شدن dead team

http://s2.picofile.com/file/7293819351/deadteam.rar.html

 لینک اثبات

http://append-h.com/mirror/id/1507/deadteam.ir/
http://www.myproof-h.org/view/?id=16394





تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

  فروشگاه آنلاين مايكروسافت در هند، پس از اينكه از سوي گروهي موسوم به تيم سايه شيطان مورد حمله قرار گرفت، مسدود شد. 

به گزارش اهوا به نقل از ايسنا، مدتي پس از حمله به فروشگاه آنلاين مايكروسافت در هند گزارش‌ها اعلام كردند كه عکسهاي (screen shots) اطلاعات مشتريان پيش از اينكه توسط اين شركت آفلاين شود، به اين سايت ارسال شده بود.

اين گروه هكر به خبرگزاري رويترز اعلام كرده كه اطلاعات مشتريان را بدون رمز يافته است.
اما مايكروسافت در بيانيه‌اي، اينكه اطلاعات رمزگذاري نشده بودند را تاييد نكرده و اعلام كرد: ما با پشتكار زياد در تلاشيم كه اين مشكل را حل كرده و از مشتريان خود محافظت كنيم.





تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

 هکرهای گروه ناشناس روز جمعه 10 فوریه 2012 مسئولیت حمله سایبری به وب سایت سازمان اطلاعات آمریکا یا CIA که منجر به خارج از دسترس شدن این وب سایت شده بود را به عهده گرفتند.

 

به گزارش اهوا از مهر، این جدیدترین حمله ای است که از جانب هکرهای ناشناس به سازمانهای فدرال آمریکا صورت می گیرد.

 

ناشناسها بر روی توئیتر خود با ارسال پیامی که معمولا توسط نیروهای ویژه فدرال در زمان نابودی یک دشمن استفاده می شود، اعلام کردند که CIA را غیر فعال کرده اند. این هکرها در پیامی دیگر اعلام کردند صرف گزارش یک حمله سایبری از جانب آنها به آن معنی نیست که این گروه حمله را انجام داده باشد.

 

این اولین باری نیست که CIA هدف حمله سایبری قرار گرفته و وب سایت آن از دسترس خارج شده است. در ژوئن سال 2011 گروهی وابسته به هکرهای ناشناس به نام Lulzsec صفحه اصلی وب سایت این سازمان را غیر فعال کردند. طی حمله اخیر وب سایت CIA برای چندین ساعت غیر فعال بود. هکرها معمولا چنین به وب سایتهایی با شیوه بالا بردن ترافیک تا زمان مختل شدن سرورهای وب سایت، حمله می کنند.



ادامه مطلب...

تاريخ : پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محسن

 در پی گسترده شدن فعالیتهای هکرها در زمینه حملات سایبری به وب سایتهای کلیدی دولتهای مختلف و افزایش مبارزه مقامات قضایی و دولتی برای مقابله با این پدیده، مردی رومانیایی که در دسامبر سال 2010 سیستمهای رایانه ای لابراتوار JPL را هک کرده و خسارتی 500 هزار دلاری را برای ناسا به بار آورده بود، تحت تعقیب قرار گرفت.

 

"رابرت بوتیکا" با نام مستعار "آیسمن" در دسامبر سال 2010 در حدود 25 رایانه ناسا در لابراتوار JPL را هک کرد و امکان استفاده محققان از این رایانه ها را برای چند ماه از بین برد، حرکتی که 500 هزار دلار خسارت برای ناسا در پی داشت. این رایانه ها بخشی از برنامه "ژرفاسنجی فروسرخ اتمسفری" یا AIS بوده و برای پشتیبانی از تحقیقات آب و هوایی و بهبود پیش بینی هوا مورد استفاده قرار می گرفتند.

 

بر اساس گزارش رویترز، این هکر 25 ساله ماه گذشته در رومانی به دلیل جرمی مشابه به سه سال زندان محکوم شد و مقامات آمریکایی در انتظار ورود وی به آمریکا هستند تا وی را دستگیر و محاکمه کنند. در این صورت "بوتیکا" حداکثر باید 10 سال از زندگی خود را نیز در زندانهای آمریکا سپری کند.

منبع:‌ خبرگذاری مهر





ارسال توسط محسن

  گروه خبری GSM: به تازگی اطلاعات و شواهد تازه‌ای از نسل بعدی تبلت شرکت اپل که معرفی آن بسیار نزدیک است در یک وب سایت ژاپنی به نام iLab منتشر شده است و این تصاویر متعلق به صفحه نمایش و LCD  آی پد ۳ ،قاب پشتی و محل اتصال کانکتور است و تصاویر به صورت مجاور با آی پد ۲ منتشر شده تا ما بتوانیم هر چه بیشتر تفاوت این دو تبلت شرکت اپل را درک کنیم.

 

عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

ارسال توسط محسن

  گروه خبری GSM: یک گروه هکری در اعتراض به وضعیت اسفبار کارگران فاکسکان، سرور این شرکت را هک کرد.

شرکت چینی فاکسکان (Foxconn) که یکی از شرکت‌های اصلی طرف قرارداد اپل در تولید آیفون و آی‌پد به شمار می‌رود، مورد حمله هکرها قرار گرفته است.

به گزارش ایتنا به نقل از وی‌تری، یک گروه هکری که خود را Swagg Security نام نهاده است، اعلام کرد توانسته با عبور از دیواره آتش به کار گرفته شده از سوی فاکسکان، به یکی از سرورهای آن نفوذ کند.

در این حمله موفقیت‌آمیز، هکرها اطلاعات مهمی همچون نام کاربری و کلمه عبور کارکنان این شرکت را به دست آورده‌اند.

هکرها گفته‌اند فایل حاوی این اطلاعات را در سایت Pirate Bay منتشر نموده‌اند.



ادامه مطلب...

ارسال توسط محسن

  گروه خبری GSM: به نظر می رسد سامسونگ تبلت های 7 اینچی را دوست دارد. چرا که بعد از معرفی تبلت گلکسی و Galaxy Tab 7.0 Plus حالا با یک 7 اینچی جدید وارد بازار شده است. با Galaxy Tab 2 آشنا شوید. محصولی که لقب نخستین تبلت سامسونگ با اندروید 4.0 را به همراه دارد.

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط محسن
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی